Allround medewerker Burgerzaken

Wij zijn op zoek naar een enthousiaste en ervaren allround medewerker burgerzaken.
Wat ga je doen?
Je gaat werken in het Team Burgerzaken. In deze dynamische functie heb je veel taken en verantwoordelijkheden en is geen dag hetzelfde. Klantcontact en dienstverlening staat hierbij centraal. Je helpt inwoners met hun aanvragen voor paspoorten, identiteitskaarten, rijbewijzen, uittreksels en dergelijke aan de balie in Nieuwveen en verricht werkzaamheden in de backoffice (denk hierbij aan onder andere het verwerken van de verhuisaangiften, opmaken van akten van huwelijken, overlijden etc). Ook ga je je bezighouden met het uitvoeren van adresonderzoeken en de burgerlijke stand en ben je lid van het verkiezingsteam.
Naast de administratieve handelingen is het ook belangrijk dat je een scherp oog hebt voor fraude en neem je als lid deel aan het interventieteam en Loket-1.
Wie ben je?
- Je hebt aantoonbare werkervaring binnen het vakgebied burgerzaken.
- Je hebt MBO/HBO werk- en denkniveau.
- Je hebt bij voorkeur een voor de functie relevante opleiding gevolgd.
- Je hebt kennis en ervaring met de BRP en gerelateerde wet- en regelgeving.
- Je kan goed met geautomatiseerde systemen overweg, ervaring met applicaties als iBurgerzaken en Djuma is een pré.
- Je bent klantgericht.
- Je kunt goed samenwerken en staat open voor veranderingen en bent flexibel.
- Je bent enthousiast en dienstverlenend.
- Je bent bereid om in roosterdienst te werken waaronder ééns per twee weken op donderdagavond.
- Je hebt uitstekende mondelinge en schriftelijke vaardigheden en bent digitaal vaardig.
- Je bent nauwkeurig en integer.
- Je wilt je via vakopleidingen verder verdiepen in dit vakgebied.
Wie zijn wij?
De gemeente Nieuwkoop heeft ruim 29.000 inwoners, bestaat uit dertien kernen en ligt centraal in het Groene Hart tussen de steden Amsterdam, Utrecht en Leiden. We zijn groot genoeg voor uitdagende projecten maar ook klein genoeg om die slagvaardig aan te pakken.
Wij blijven ons ontwikkelen en vernieuwen. We leveren zoveel mogelijk dienstverlening op maat en zijn een organisatie die meebeweegt, meedenkt, meedoet met de ontwikkelingen in de maatschappij.
Hoe ziet jouw team eruit?
Het Team burgerzaken bestaat uit 15 leden verdeeld over twee clusters, het Klantcontact centrum (KCC) en de Vakbalie burgerzaken. Je zorgt met je collega’s van de Vakbalie, die ervaren allround medewerkers zijn, voor een optimale dienstverlening aan onze inwoners. Met elkaar werken we voor het beste resultaat voor onze inwoners.
Wat bieden wij?
- Een salaris van maximaal € 3.612,- bruto per maand (functieschaal 7) voor 36 uur per week. Een arbeidsmarkttoelage is bespreekbaar.
- Individueel Keuzebudget van 17,05% die je bijv. kunt besteden aan het kopen van extra verlofuren, opleiding of je laat het uitbetalen.
- Ook zijn we in meerdere opzichten bereid te investeren in je verdere ontwikkeling.
Meer weten?
Voor vragen over deze vacature kun je contact opnemen met Marloes Gesman, afdelingsmanager publiekszaken. Vragen over de procedure kun je stellen aan Jolanda Wijsman, P&O Adviseur. Beide zijn bereikbaar via het nummer 140172.
Interesse?
Voel jij je aangesproken en herken je jezelf in het bovenstaande? Dan zien we jouw motivatie en cv graag tegemoet. Solliciteren kan tot uiterlijk 17 september via werken in het Westen.