Facilitair Coordinator

Wij zijn op zoek naar een klantgerichte facilitair coördinator die snel kan schakelen, overzicht kan houden en wie de coördinatie en planning van de facilitaire dienstverlening met veel plezier op zich neemt.
Wat ga je doen?
Je ondersteunt de teamleider bij facilitaire projecten, je denkt mee over de juiste inrichting en oplossingen. Je schrijft en denkt mee over beleidsthema’s op facilitair gebied en je participeert in aanbestedingen. Je neemt deel aan projectgroepen op het gebied van huisvesting, inrichting of andere facilitaire zaken. Je regelt interne verhuizingen en werkplekinrichting. Je coördineert de werkzaamheden van het bodeteam. Je onderhoudt contacten met leveranciers en zorgt voor goede afhandeling van facturen. Je bent plaatsvervangend hoofd BHV en zorgt dat de BHV organisatie op rolletjes loopt.
Wat verwachten we van jou?
- Je hebt aantoonbare ervaring in een soortgelijke functie en bij voorkeur een mbo+/hbo opleiding op facilitair gebied.
- Je kunt creatief meedenken bij facilitaire uitdagingen.
- Je bent een stevige persoonlijkheid en stapt makkelijk op collega’s en managers af en je weet goed om te gaan met weerstand.
- Je hebt een proactieve houding waarmee je onderzoekt wat er nodig is en hoe het beter kan.
- Je hebt een flexibele en klantgerichte instelling, bent collegiaal, integer en resultaatgericht.
Jouw plek in de organisatie
Het team Documentaire en Facilitaire Dienstverlening is een gezellig team dat de organisatie ondersteunt op documentair en op facilitair gebied. Ons team is onderdeel van de afdeling Bedrijfsvoering. In het team Documentaire en Facilitaire Dienstverlening werken functioneel beheerders, DIV-medewerkers, een adviseur informatiebeheer, bodes en de facilitair coördinator.
Wat bieden wij?
- De vacature is voor 28 uur per week.
- Wij bieden je een salaris in schaal 8, gemeente CAO, met een max van €4052 bruto per maand o.b.v. 36 uur per week. Inschaling is afhankelijk van kennis en ervaring.
- Je ontvangt een individueel keuzebudget (IKB) van 17,05%, die je kunt besteden aan kopen van extra verlofuren of opleiding of je laat het uitbetalen
- Je bouwt pensioen op bij het ABP.
- We zijn in meerdere opzichten bereid te investeren in je verder ontwikkeling.
- Er is een mogelijkheid tot verlofsparen.
- Je ontvangt moderne apparatuur zodat je tijd- en plaats-onafhankelijk kunt werken.
- Een fijne werkomgeving en een gezellig team.
Meer informatie
Vragen over de functie kun je stellen aan Leonie van den Burg, facilitair coördinator, bereikbaar via telefoonnummer 0625766279. Vragen over de procedure kun je stellen aan Karin van Es, teamleider P&O, bereikbaar via telefoonnummer 140172.
Reageren
Ben jij de enthousiaste facilitair coördinator die ons team komt versterken? Wil je werken in een professioneel en enthousiast team? Stuur dan uiterlijk 7 juli jouw sollicitatie met cv, waaruit blijkt dat jij diegene bent die we zoeken via www.werkeninhetwesten.nl.